MicheleInEngeland.reismee.nl

Arrived in the hostel!

Na een busreis van bijna zeven uur kwam ik eindelijk aan in Londen, maar jammer genoeg nog lange niet bij het hostel. Nadat ik aan was gekomen, ben ik gaan sjouwen met m'n mega koffer (schat zo'n 30 kg), kleine koffer, tas voor laptop en handtas naar de metro. En laat de metro in Londen nou OVERAL trappen hebben. En zie daar maar eens op en af te struinen met al die fucking zwaren bagage haha.... En het leukste was nog dat ik na aangekomen te zijn bij het dichtstbijzijnde metrostation van mijn hostel, ik nog een stuk moest lopen. Dus na duizende stops en, serieus, bezweet like hell, kwam ik aan bij het hostel. Daar moest ik me eerst even registreren en werd ik vervolgens naar de kamer gebracht. Ik deel de kamer met twee andere meisjes en een jongen. Nog nooit in een hostel geweest, en ook niet aan te raden - maar het is prima haha.

Eigenlijk wist ik nog bijna niks over wat het werk nou zou inhouden en wanneer ik een training zou krijgen etc - die training is dus morgen al. Om tien uur moet ik beneden bij het kantoor zijn en moet ik een hele dag luisteren naar verhalen over wat die 'catering job' nou eigenlijk inhoudt. Na een beetje gepraat te hebben met m'n kamergenootjes, ben ik nog steeds niet zo zeker van die catering job. Je werkt belachelijke tijden, krijgt aardig betaald, maar betaald ook minimaal 110 pond per week voor een kamer. Plus, je moet een outfit aanschaffen van ongeveer 75 pond. Daarnaast moet je elke dag zelf de weg naar het hotel zien te vinden - je gaat werken in verschillende hotels - of dat nou per metro, bus of taxi is, en dat zelf ook betalen. Opzich niet zo gek, maar laat Londen nou net verschrikkelijk duur zijn...

Dus ben erg benieuwd naar die training morgen! Want ik kwam eigenlijk voor een pub-baantje, en dat wil ik stiekem nog steeds wel. Dus eigenwijze ik blijft lekker doorzoeken naar live-in-pub-positions, en ondertussen ga ik aankijkenof dat werken in 5 sterren hotels wat is! Heb ondertussen al een goeie advertentie gevonden voor een live-in-pub in centraal Londen, dus hopen dat ze daar op reageren!

Ben al lekker in Londen, dus ik moet en zal wat vinden dat ik leuk vind haha. Wil namelijk toch ook iets sparen!

Ik weet dat iedereen die dit leest nu denkt - oh my god, die weet ook niet wat ze wilt, maar dat weet ik juist WEL - ik wil in een pub werken (of ergens anders), lol hebben, goed verdienen en veel werken, en SPAREN ('Ja, mama ik weet dat dat raar klinkt uit mijn mond'), zodat ik ook een leuk bedragje heb als ik thuiskom!

Ik hou jullie op de hoogte van mijn warrige, steeds veranderende verblijf in Engeland haha!

Love,
Michèle

Reacties

Reacties

Tineke

Hoi meisje wat ben je toch een aventuurster, oeiiiiiiiii kijk je wel uit meisje! Maar wij zijn trots op jouw hoor wat een lef . Had ik niet gedurfd. Doe voorzichtig lieverd Een dikke knuffel van je oma en opa xxxxx

Mario

Leuk om te lezen Mich, ga gewoon lekker een boek schrijven joh, maar dan in het Engels ;-)) Die pub ga je wel vinden, I just know you will! Succes meissie... Klem, Mario

Mama

Lieve schat,

Wat een ervaring heb jij al opgedaan in zo'n korte tijd.
Fantastisch hoe je alles regelt en doet! Knap hoor.
Wij zijn zo ongelooflijk trots op jou.
Houd ons heel veel op de hoogte, want wij missen jou natuurlijk wel heel erg.

xxx

Erna Hissink

Hee meid! Goed van je dat je blijft proberen om je "doel" (in een pub werken) te bereiken! Intussen gewoon doorgaan en lol trappen want voor je het weet zit je weer in Nederland.
Groetjes van ons en hou je taai!

oma Tineke

Heb veel fun en anders naar huis schat xxxxxx

Hanja

lieve Michele, wat een avontuur beleef jij! Ik vind het stoer zoals jij je staande houdt. Jammer dat het in Londen niet is wat je had gehoopt. Maar er komt wel wat anders hoor Michele, je bent een hardstikke pittige meid!
Dikke zoen, ook van de rest van de family, Hanja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!