MicheleInEngeland.reismee.nl

England, here I come!

Nog 33,5 uur (ja, dat heb ik net uit zitten rekenen)!! Dan zit ik met waarschijnlijk enorm hangende ogen en hoofdpijn in de auto met m'n ouders, zusje en beste vriendinnetjenaar Düsseldorf-Weeze na een laatste feestje in Deventer. Vanaf daar vertrekt mijn vliegtuig naar Leeds Bradford - anderhalf uur rijden van de pub waar ik ga werken voor vier maanden. The Jet Miners Inn, in Middlesbrough. Zooooo'n raar idee haha! Ondanks een paar negatieve verhaaltjes (ik ga naar een dorp met, jawel, alleen een fucking postkantoor.....), heb ik er toch wel heel erg zin in - dan maar wat vaker de bus pakken naar dichtbij gelegen steden haha! De pub schijnt erg druk te zijn, met gezellige mensen - dus ik vermaak me wel!

ENGLAND, HERE I COME!

Reacties

Reacties

Sylvia Beekman

Lieve schat,

Nou je bent eindelijk aangekomen.
Het had even 'wat voeten in aarde' maar goed, het is goed gekomen.
Wij wensen jou een hele leuke ervaring daar toe en zullen jou heeeeeeeeeeel erg missen natuurlijk!
Geniet ervan en houdt ons op de hoogte van alles wat je meemaakt (nou ja, bijna alles dan, ha, ha......).

Dikke kus van ons

oma Tineke

Hoi meis gelukkig je bent veilig over gekomen.de pub is gezellig dus het word allemaal vast gezellig maak er wat van wij oma en opa zijn trots op jou een knuffel van ons xxxxxxx

Ans Huis in t Veld Beekman

Michele hoe staat het leven?
Hoe staan de ontwikkelingen?
Ben zeer benieuwd hoe het verder met je gaat.
Laat snel iets van je horen.

Groetjes van Ans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!